Returnarea produselor
1. Pentru a returna un produs, este obligatoriu sa completezi formularul de retur
2. Dreptul de retur este valabil doar pentru persoanele fizice si este obligatoriu să ne anunți pe e-mail (vanzari@qtrei.ro) sau să completezi formularul de retur.
3. Potrivit legislației în vigoare (Ordonanța de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului să ne anunți despre intenția de a returna produsele și de a le trimite înapoi.
4. Din cauza stocurilor limitate, dacă produsul returnat nu intră în posesia noastră în acest interval (14 zile calendaristice), ne rezervăm dreptul de a refuza returul.
5. Inlocuirea produsului se realizează doar dacă produsul primit prezintă defect.
Returnarea produselor va fi refuzata dacă:
1. Produsul nu este ambalat corespunzător și acesta ajunge la noi deteriorat
2. Produsul este ambalat defectuos (cutiile sunt obligatorii pentru ambalarea produselor iar produsele primite în pungi sunt refuzate)
3. Produsul a fost purtat
4. Produsul prezinta modificari fizice sau interventii
5. Produsele sunt trimise prin Posta - Te rugăm să NU trimiți colete prin Posta
6. Coletul trimis retur are ramburs - Te rugăm să NU trimiți coletul cu ramburs.
7. Coletul este trimis la adresa sediului social - Te rugăm să NU trimiți coletul la adresa sediului social. Adresa de retur este cea de pe colet, Calea Serban Voda, nr 43, bl 2, sector 4, Bucuresti.
8. Coletele nu au transportul achitat de catre expeditor.
Alte precizari importante referitoare la conditiile pentru returnare
- Produsele returnate trebuie sa contina eticheta si cadoul (dupa caz) cu care au venit. In cazul in care clientul pastreaza cadoul, ne rezervam dreptul e a retine contravaloarea sa din valoarea comenzii. Pretul cadoului se calculeaza la pretul afisat pe site in ziua plasarii comenzii.
- Returnarea banilor se face in maxim 7 zile (din momentul primirii produselor) exclusiv în cont bancar. Clientului i se ramburseaza suma integrala achitata la curier, inclusiv taxele de transport, conform facturii fiscale. (In cazul in care clientul face retur partial, acesta primeste contravalorea produsului returnat, fara taxa de transport).
- Suma pentru produsul cadou (gratuit) nu se ramburseaza.
- In cazul in care clientul comanda un set promotional, este obligat sa returneze setul integral (ex: set 6 in 1 cu 6 produse - in acest caz clientul trebuie sa returneze toate cele 6 produse).
- Daca clientul beneficiaza de un anumit discount in urma unei promotii (ex: la 2 produse comandate, a avut -15% reducere la toata comanda) acesta este obligat sa returneze produsele integral.
- Produsele din categoria "Outlet" nu se pot returna.
- În cazul gentilor, nu ne asumam responsabilitatea dacă acestea au fost fortate/supra-incarcate, acest lucru ducand la stricarea acestora.
- Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura sau este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a-l refuza sau de a scadea din contravaloarea produsului in funcție de pierderea cauzata de defectul sau . In cazul in care produsul nu este acceptat ca retur, va fi retrimis catre client, costurile de transport fiind suportate de catre acesta.
Costuri de returnare
Transportul pentru returnarea produselor se poate face prin orice companie de curierat (exclus Posta Romana!):
- Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, costurile de schimb vor fi suportate de către qtrei.ro.
- Dacă te-ai răzgândit în privința produsului sau nu ești mulțumit de acesta, costul returului va fi suportat de tine.
- Dacă produsul prezintă defecte de fabricație, acesta va fi înlocuit, iar costul transportului va fi suportat de către qtrei.ro. (în cazul primirii unui produs defect, trebuie să fim anunțați în maxim 24h).
- Dacă produsul se strica in termen de 14 zile, va fi înlocuit gratuit sau reparat in funcție de caz. * In cazul in care clientul refuza schimbul gratuit si alege sa returneze produsele, costurile returului sunt suportate de catre client.
- In cazul in care clientul a achitat comanda cu cardul dar nu a ridicat coletul, i se va restitui doar suma pe produse, mai putin taxele de transport.
Adresa de retur și corespondență
Magazin Qtrei - Calea Serban Voda, nr. 43, bl. 2, parter,
Sector 4, București
Cod Postal 040212
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vânzare, însoțit de toate accesoriile, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
Condiții generale de eligibilitate pentru returnări și schimburi
Poți returna produsele cumpărate de pe site-ul www.qtrei.ro în termen de 14 zile de la data primirii lor.
Inainte de trimiterea comenzilor, echipa qtrei.ro verifică fiecare produs in parte pentru evitarea situațiilor neplăcute.
În cazul în care produsul se deteriorează în timpul livrării ,clientul se obligă să anunțe telefonic sau pe e-mail, echipa qtrei.ro în ziua livrării coletului.
! Menționăm că dimensiunile produselor pot să difere cu +/- 1-2cm. Reclamațiile pe această temă vor fi considerate nule.
! Menționăm că luminozitatea și nuanțele pot să difere in funcție de setările monitorului. Reclamațiile de genul " Produsul nu e ca in poze " sunt considerate nule.
ATENTIE!
DEFECTELE PRODUSELOR VOR FI LUATE IN CONSIDERARE DOAR DACA ACESTEA VOR FI ANUNTATE IN SCRIS SI CU POZE LA ADRESA DE EMAIL vanzari@qtrei.ro IN PRIMELE 24H DE LA PRIMIREA PACHETULUI.
Nota :
Pentru solutionarea interna a unor probleme mai deosebite, va rog sa sunati la tel 0744 377 122, Alexandru Viorel sau trimiteti o solicitare la raniroli@icloud.com